Lezginka Selamlar, 21.haftadayım ilk gebeliğim, bebeğimin gün boyu hareketlerini hiç duymuyorum geceleri ise çok az hissediyorum. Ne kadar normal bu durum, fikriniz, bilgi ve tecrübeniz var mı?
Denizyildizii Lezginka gün içerisinde hareketliysen uyur gece uyanırlar ama gündür bi süre oturup yüksek sesli ve hareketli müzik açarsan hissedersin😄
Eylemmm1655 Lezginka Bende 21 hastalığım ve bi haftadır aşırı kiprasma var içimde bazen çıkacak gibi oluyo özellikle karnim aciktiginda gece gündüz ayni benim de ilk gebeliğin ama kiz bebekler de öyle oluyormuş diyorlar
Betuledem Denizyildizii bu haftalarda düzenli hissetmemek normal mi acaba? Ben bazen gün boyu hissediyorum bazen bir günde çok çok hafif hissediyorum. Düzenli olmaması normal mi acaba
ayemzeyzey12 Bende 21 haftalığım geceleri hisseder gündüz hissetmezdim dört gündür artk gündüz de hissediyorum birden oldu yakında kıpraşır senin ki de🥰
Lezginka ayemzeyzey12 umarım aynen söylediğiniz gibi çok yakında hissederim içim de rahatlar, teşekkür ederim 😊 ❤
Tugba55- Bende çoğunlukla geceleri hissediyorum gündüz hissedemiyorum karin guruldamasindan ayırt edemiyorum
Lezginka Eylemmm1655çok güzel, hareketli olması sizi de mutlaka rahatlatıyordur, maşallah darısı bizim bebeklerimize inşallah 🤍😊
Denizyildizii Betuledem tabiki normal ileriki haftalarda hareketlerinden rahatsız bile olacaksın merak etme cnm daha küçük ☺️