Hacerali bende 30 canım ama sezeryan 10 Mayıs demişti dr şimdi erken dogum riskim var 29 nısana dayansa yeter diyoruz kalın alma bende tesettürlüyüm üstüne sabahlıkla yetıyor bence benım 2.doğum bide sayfa olarak önerim madrebebek 🥰 bende yarın sipariş giricem begendım bugun beden yardımını onlar yapıyor ben iğne oyası yaptırdım bide üstüne