brsnertrk merhaba arkadaşlar ktüde tüp bebek yaptıranlar memnun kaldınız mı veya yaptırmayı düşünenler var mı tüp bebek raporu aldınız mı bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim