Merhabalaar.
Hastanelerde genelde fotoğraf çekiminden çok memnun kalınmıyor, yani çevremdekilerin geneli memnun kalmadı. Bende diyorum ki hastanedeki fotoğrafçıya o kadar para vereceğime ( extra 250 tl isteniyormuş oda geçen seneki fiyat) kendimi biraz toparladıktan sonra giyinir bi güzel giderim bi fotoğrafçıya çekilirim. En azından apar topar bişey olmaz ve daha güzel pozlar olabilir diye düşünüyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında ? Benim gibi yapacak olan var mı? Veya başka güzel fikri olan ?🤗