Omurdeniz Kızlar iş tutarsam belime bi ağrı giriyo bıçak saplanmış gibi kalçama vuruyor ağrısı bu sorunu yaşayan varmı varsa ne yapıyorsunuz ben şuan kımıldıyamıyorum😔
Ozlemyuksel58 Omurdeniz aynı sıkıntı bende de var canım doktora sordum normal dedi. İlk haftadan beri var. Şuan 16+5 olduk hala var ☹️
BTSG04 Omurdeniz 28. Haftamdayım bir kaç gündür kendimi çok yorunca bendede oluyor dinlenmekten başka bir şey iyi gelmiyor
OzgeAlya Omurdeniz Maalesef yapıcak birşey yok sadece belinizi sıcak tutmaya bakın ilk haftadan beridir belim ağrır bı iş yaptığımda mecbur katlaniyoruz
Eylemmm1655 Omurdeniz o bende de var tempolu bir isim olduğu için is çıkışı eve zor geliyorum bel ağrısından valla cnm suan 21 hafta olduk
Omurdeniz OzgeAlya aynen mecbur kalınca yapıyoruzda kızlar bide bnde geceleri çok aşırı terleme oluyo sizlerde de oluyormu su içinde kalıyorum
Omurdeniz OzgeAlya neden oluyor acaba kadın doğumcuma sordum hamilelikten mi dedim yok dedi bende guatr da var o doktoruma sordum hamilelikten mi dedim oda yok dedi
OzgeAlya Omurdeniz Aa nasıl hormonlardan dolayı tabiki 3. Gebeliğim hepsinde de çok terliyordum bı üşüyordum Doktorum da gayet normal demişti
Ozge0202 Omurdeniz aynı ağrı bende de var yerimden kalkamadım. Sonra kendimi zorlayıp yürüyüş yaptım çok yormadan. O zaman ağrımadı. Ama gün içinde fazla otursam ya da uzansam yine ağrıyor