masallarin kizlar ozellikle aksamlari geceleri sık idrar ihtiyaci sizdede oluyormu 1 1,5 haftadir idrar konusunda skinti var ck sık ckiyorum sizdede warmi?
Begumhane masallarin idrara çıkmak gene iyi hadi o kontrollü en öksürmeye ve hapşırmaya korkuyorum ya sanki sürekli idrar kesem dolu gibi
Havvanur42 masallarin bende 20 haftalığım son bir haftadır çok sık idrara çıkıyorum. Wc den çıkıyorum sanki hala tuvaletim var gibi hissediyorum geceleri:)
Ayaegulyunus masallarin 26+4 olduk bizde kızımla yaklaşık 2 haftadır geceleri aşırı derece de çıkıyorum ve bu aralar su içtikçe daha çok içesim geliyor ondan da kaynaklı sık sık çıkmak 😊 artık zorlanıyorum tuvalete çıkarken
Ssngl masallarin idrara sık çıkmak iyi ben bazen 2-3 defa yaşadım oturduğum yerde ya da ayağa kalkarken idrar kaçağı oluyordu hissetmeden altıma işemiş gibi oldum doktora sordum idrar kesene baskı yapmış suyun iyi demişti
G-123 Evet canım günler ilerledikçe sık sık çıkılıyor suyu da bol içiyorum ben o yüzden artık idrar geldi mi baskı hissediyorum sanki hemen gitmek istiyor insan
masallarin Havvanur42 alin bendende o kdr sanki bitmiyor we cikinca bidaha war gibi :( suda cok iciyorum gece 3-4 kere kalkiyorum tuwalet ihtiyaci icin resmen ya normal diyende war ama allah korusun gebelik sekeri belirtisi diyende o yuzdn korktm
Damlabekiz 25 haftalık hamileyim saatte bir idrara çıkıyorum bir baskı oluyo normal mi sizce ilk gebeliğim
Havvanur42 masallarin Allah korusun inşallah öyle birşey değildir kötü düşünmeyelim bence suyu çok içmekten :)
masallarin Damlabekiz ohhh ne mutlu cunku google hemen felaket senaryolari fazla idrara cikmak warsa gebelik sekeridir fln yazmislar cildirmalik olaylar ya normal biseyi abartiyolar
Aras13 masallarin hiç sorma canım artık lavaboda yatıcam 4 5 kez kalkıyorum yaptığım halde saniyesinde bi sıkışıklık hissi baskı uyku denen bişey kalmadı 🙄
12oe Aynı durumdan bende muzdaribim malesef ki bende acaba sadece bende mi oluyor diyordum içime su serpildi. 20+4′üm bende suda fazla içmeye çalışıyorum tuvaletten çıkamıyorum. Gece tuvalete gitmekten uyuyamıyorum neredeyse 😔
enisenalbant masallarin Pskolojik sanıyordum demek değilmiş içim rahatladı😂😂 Bende sık su içiyorum ondan sanıyordum ama hep su içen biriydim hiç bu kadar gitmiyordum😂😂 Yolculukta falan da gidemediğim zaman 10 dk tutsam direk kaşıklarıma kramplar ağrılar giriyor 😂 Yaşlandık valla genç yaşta😂😂😂😂
Yasemin8892 masallarin bende 21+ 6 yım 10 gündür çok sık kalkıyorum gece ve gündüz idrara tersine bi de hapşırınca altıma kaçıracakmışım gibi oluyor 🙈