Momayse Arkadaşlar 38+3 günlük hamileyim son zamanlarda gündüzleri birşey yok ama akşam olunca çok aşırı halsizlik oluyor aynı haftada olanlar sizlerde de durum aynı mı bazen diyorum üstümden kamyon geçmiş gibi hissediyorum😀
Hazal01 Momayse bende 38+3 üm çarsamba sezaryen ile Doğum yapacağım bende de gündüzleri aşırı yorgunluk var
Emel91 Momayse bende öyleyim 39+5 fazla uyumaya başladım hatta bide kilo kaybım olmaya başladı sizlerde de var mı ?
defne09 Momayse halsizlik oluyor ama uyuyamıyorum. sağa sola dönmek, WC gitmek işkence olmaya başladı. Gündüz çok iyiyim bende😍😊😊
Momayse sedardahuseyin ya öyle kendimi yoracak bir iş yapmıyorum rutin ev işleri kahvaltı hazırla felan ama akşam olunca bir tuhaf oluyorum bu da bende enerji düşüklüğüne sebeb oluyor
Momayse Emel91 74 ile hamile kaldım şuan 81 kiloyum psikolojik sıkıntılarım vardı kilo almadım bir dönem
Momayse defne09 geceleri çok aşırı sicaklamaya başladım terleme oluyor ister istemez kalkınca da etkiliyor beni..sıcaklanma oluyor mu sende de
Emel91 Momayse bende hamileliğim boyunca aldım kilo ama şu son bi kaç günde 3 kilo vermişim garip geldi 🙄
defne09 Momayse aynen canım eşim donuyor ben yanıyorum🤣 demek ki normal böyle şeyler.. inşallah sağ salim kavuşalım miniklerimize 🥰
Momayse sedardahuseyin sağlıkla dünyaya gelsinde canım yeter bana dediğin gibi az daha sabır edersem geçecek bunlar
Momayse defne09 bende eşime soruyorum ya ben çok sicakliyorum sen bu battaniyenin altında sicaklamiyor musun diye yok diyo adam dönüyor ben yaniyorum😀
Momayse Emel91 fark etmeden veriyoruz galiba haftalardır hiç kilo almadım aynı devam ediyor bende anlamadım neden böyle oldu
Oyacool Emel91 doğum zamanı yaklaştıkça bebek büyürken suyu azalır canım . Suyu epey kilo tutuyor bende hamileliğimde kilo aldım ama suyu baştan beri o kadar çoktu ki göbeğim bile erkenden çıktı. Sağlıkla doğsun güzel annelerin güzel bebekleri 😊🙏