Sizlere bir sorum olacak🤗Bebek kıyafetlerini önceden yıkıyoruz ya doğmadan önce,sonrasında kıyafetler sertleşiyor mu doğallığını yumuşaklığını kaybediyor mu??Duru granül sabunla yıkamayı düşünüyorum ilk giydiğinde yıkanmış kıyafet bebeği rahatsız eder mi deterjan değdiği için kıyafete?Yani bir tanıdığım aklımı karıştırdı bu konuda da sizlere sormak istedim.Birde son olarak battaniyeler ve kundaklar ilk alındığında yumuşacık oluyor ya yıkandıktan sonra o yumuşaklığı gidiyor mu sertleşiyor mu?Yani yıkamadan içim rahat etmez o şekil giydirmeye ama durduk yere aklım karıştı sizleri nasıl yaptınız nasıl oldu