minikprensesimm merhaba Diyarbakır özel genesis hastanesinde doğum yapan arkadaşlar Doğumdan sonra kaldığınız odayı süslemeye izin veriyorlar mı yada süslediyseniz bi kaç foto atabilir misiniz kafam çok karışık bu konuda yardım lütfen
esra572 minikprensesimm pandemiden dolayı fotocu almıyorlar ama bir arkdsm pandemiden önce doğurdu hem foto çekimi oldu hemde süsledi odayı izin veriliyor diye biliyorum
minikprensesimm Berfin2121 Canım genesis soruyorsun demi ben Dr Seval hanıma gidiyorum gecen hafta sordum normalde sezeryan da 2300 dedi
Berfin2121 minikprensesimm ben kürtaj 1500 e olmuştum geçen sene sezeryanı sordugumda 1900 dü zam gelmiş sanırım
minikprensesimm Berfin2121 doğrudur canım olabilir valla ben daha yüksek bekliyordum yine iyi bu formda bazı fiyatları görünce şaşırıyorum
Berfin2121 minikprensesimm özel baglar hastanesinde 4 sene önce olmuştum 800 tl gecen sene bi arkadaşımız oldu 2 oldugu için 600 orasıda özel fiyatı da gayet iyi 😌
minikprensesimm Berfin2121 olabilir canım ama ilk günden itibaren hep aynı doktora gittim değiştirmek istemiyorum açıkcası
Berfin2121 minikprensesimm doktorunu degiştirme ama arada faklı bi doktora gitmeni tavsiye ederim çünkü bazı doktorların tecrübesi ve bilgisi çok önemli ben hala oglumda gitigim doktora bu bebegimde de gitmeye dewam ediyorum ama arada 1 kere başka doktora randewü alıyorum bakıyorum bebek için o ne diyor diye
minikprensesimm Berfin2121 doğrudur canım ben bir de perinatokoji doktoru ece hanım var ona da gidiyorum ikisi yeterli oluyor
Haticekskn İstanbulda artik susleme falan yasak canim. Sadece kapi susu serbest onu bile kabul etmeyen hastaneler var. Yavrucaklarimiz pandemiye denk geldi bazi heveslerimiz malesef olmayacak 🥺