Happymother3 Ben civilden darling lisa bebek odasını aldım dolap ,şifonyer ve büyüyen beşik olarak .Anne yanına da ilk 6 ay geceleri yatırırım diye düşünerek sepet beşik aldım . Montessorinin çok kullanışlı olacağını düşünmüyorum onun yerine asansörlü büyüyen beşiklere bakın derim benim aldığım beşik 70*130 iki yaşına kadar bu şekilde kullanıcaz daha sonrada büyüyüp 180 karyola oluyor.