Merhaba arkadaşlar süt ve türevleri dışında bir şey yiyemez haldeyim önceleri ekmek arası bir şeyler yerdim geçen gün de yediklerimi kustum her yerde her yemekten pastadan çikolata vb her şeyden aynı kokuyu alıyorum ve tiksiniyorum aç kalıyorum açıkçası,ne yapacağımı bilemedim var mı böyle bir durumu yaşayan ve öneriniz nedir?