Mandalina91 Şimdiye kadar yaşamadığım bir sancıyı an itibariyle 1 saat önce yaşadım. Tuvaletim gelir gibi hissettim ama lavobaya son iki adımımı zor attım. Sağ kasığımda bir kramp nasıl korktum. Su içmeye korkuyorum hemen uzandım. Bu haftalarda normal mi?
mmk01 Mandalina91 bnmde öyle bazen sağ bazen sola giriyor çığlık atlatacak kadar bide dündendir özel bölgem düşeceknşekilde bi kaç saniye yoğun sancı oluyor bnde 23 haftalığım
Ruveydakkk Mandalina91 Bendede oluyor akşamdan beri sürekli idrar yapasım geliyo oraya tekme atıyormuş gibi hissediyorum Buda beni çok korkutuyor Allahım yardım etsin hepimize inşallah 😞
Mandalina91 mmk01 şimdilik sağ oldu sadece evet evet çığlık attım gerçekten. İnternette 1) normal olduğu 2) enfeksiyon olabileceği 3) gıda zehirlenmesi diyor. Allah korusun yardımcımız olsun hepimizin. Normal durumdur bu haftalarda doktorumda kasılmalar olacak dedi çünkü. Ama yine de insan yazmak istiyor
Pikimom mmk01 o bende de oldu bi anlam veremedim art Arda iki gün ani ve bi kaç saniyelik oluyor normal mi ki acaba benimde 21 hafta şuan
Mandalina91 Ruveydakkk amin canım amin inşallah , bir yanım normal diyor diğer yanım endişeleniyor. Rahim büyüdüğü için kasılmalardır sanırım