Mrb çiçeği burnunda gebeler ve anneler size bisey sormak istiyorum. Bikac kez duydum erkek bebeklere gebe olanlar kız bebeklere gebe olanlardan daha zorlu geciriyorlarmis. Ornek olarak erkek bebeklere gebe hanımlar kız bebeklere gebe hanımlar dan daha halsiz ve takatsiz oluyorlarmış. Doğru mu yoksa binlerce hurafeye bir yenisi daha mı eklenecek?