Seymakrpnr34 Kizlar sabahtan beri bebegim gobegimin altinda cok fazla harakette etmedi 27 haftayiz sizdede oluyr mu boyle
okunmusciklet Seymakrpnr34 benimde öylr canım bebeğim çok yukarda değil aşşağıda duruyor 27.haftadayız bizde doktorum normal olduğunu söyledi baş geliş durduğu için
haziranin25i Seymakrpnr34 çikolata veya tatlı yiyip sol tarafınıza yattığınızda hareketlerini hissetmiyorsanız doktora gözükmenizde fayda olabilir 🤗
Seymakrpnr34 okunmusciklet dun gittin yukardaydi yan sekilde bugun komple asagida gobek deliginin ve cok az vuruo kac gr sizinki
okunmusciklet Seymakrpnr34 980gr demişti doktorumuz ama 1 hafta önden gidiyor yaklaşık bu haftalarda zaten baş aşşağı pozisyon alması normalmiş