Merhaba sevgili anneler. Biz esimle akraba oldugumuz icin genetik test yaptirmistik ve bende heterozogot taşıyıcılığı çıkmıştı. Doktorum kan pihtilasmasi anlamina geldiğini soyledi. Suan 22 haftalik hamileyim. Her gün coraspirin kullaniyorum. Genel sorun yok diyor doktorum ama icim hic rahat degil. Bu durum bir sıkıntı yaratir mı? Bebeğimin sagligina veya doguma. Böyle bir durumda olan veya yasayan var mı ?