Elif95Kuzey 2li 3lu testler sana kalmış gerci onlar da önemli ama testler içinde en önemlisi detaylı ultrason. Bebgin kalp damarlarına kadar bakılıyor. Soyle dusun Allah korusun kalbinde böbreklerinde vs bi sorun olmuş olsa sen bunu bilmiyceksin ve normal bi dogum yapacaksin o kafayla gideceksin yani. Ama onceden bilmiş olsan tedbirini alirsin gerekirse en iyi hastanelere gider muayene olursun dogum yaparsin doktorlar dogumda bebegin doğmasını bekler müdahale için. Yenidogan yoğum bakımlı bi yere gidersin. Bilmediğini dusun doğduğunda nefes alamazsa kalp sorunu olursa vicdan azabın olmaz mi ?