ZeynepKara Esradiyorkii bende haftaya gidicem doktora erken gidip telaşa girmek istemedim bekliyorum ama günler yıl gibi geçiyor bi türlü zaman gelmiyo 😩
zlemDedeoluOkuyucu Bugun Esradiyorkii bugun 6 haftalik oldum. Doktora gittim kese var ama bebek gorunmuyor. 20 gun snra tekrar cagirdi. Ya olusmazsa diye korkuyorm