Ze-ze Bayanlar düşük sonrası gebelik hakkında benm gbi yaşayan var mı ? 18ocakta kanamam başladı. 21ocaka düşük yaptm evde kendim. Yaklaşık 45-50 gün oldu adet olmadım. Yumurtlama ne zmn olur ? Benm gbi yaşayan oldu mu ?
Mlsa2530 Ze-ze geçmiş olsun, bende temmuz ayında düşük yaptım doktor 40 gün adet görmezsen mutlaka kontrole gitmemi istemişti içerde parça kalmış olabilir diye, ben gördüğüm için gitmedim ama siz bi görünün isterseniz
yesimyavuz Ze-ze merhaba bende 6 haftalıkken düşük yapmıştım ilk gebeliğimde 2 ay sonra tekrar hamile kaldım 🥰 10. Haftaya kadar doktorlar bunu normal görüyor özellikle ilk gebeliklerde olabiliyormuş 10. Haftadan sonraki gebelikler sıkıntı yaratıyormuş onu doktora danışmak gerekiyormuş. 10. Hafta önce düşüklerde Üstüne 1 kere regl gördükten sonra tekrar hamile kalınabiliyor 🤲🏻
Emneyldzlrr50 Ze-ze benim de öyle olmuştu canım doktor 60 gün sonra yumurtalar kendini toplar demişti
morbahce Ze-ze reglin düzenlide olsa 2-3 düzelmiyor ilk ay 60 güne kadar normal denıyor, ama doktoruna haber vermeden fayda var, düşükten sonra beta verdin mi değerin sıfılanması gerekıyor