Min23 Mrv1711 simdi 26 yaşındayım. 1 Eylül de hamile kaldım topladım 9 çıkardım 18 çıkıyor ..anlamadım valla 🙂🙂
Mrv1711 Yeppudaa mutlaka yazın bekliyom tutcak mı kaç haftalık bide suan :)) crl ile yazar mısınız :))
Yeppudaa Mrv1711 ne teziydi .valla ben hala erkek hissedemiyorum .ben biraz hayal kırıklığı na uğradım .
Mrv1711 Yeppudaa erkek mi hizsediyprsun bnde de hiç kız belirtisi yok ama kız bekliyorum nedense içimden geçende erkek ama daha öğrenmedm bakalım Allah büyüktür sağlıklı olsun da geriisi bosver üzülme :))