hayathayal Yarın özel bir hastaneye bebegimin kalp atışını dinlemeye gideceğim. Çok heyecanlıyım. Ilk devlette gittigimde 5 haftalikti kese görünüyordu. Şuan 7.haftadayım kalp atışı duyulur değil mi? Devletteki doktor sıkışık mısın diye sormuştu 😁 illa oyle mi olmak lazım anlamadım
Emineslh hayathayal belli bir haftaya kadar sıkışık gitmen gerek çünkü bebek daha net gözüküyor yukarı çıkıyor ama belli zaman sonra sıkışık olmamak gerek çünkü bebek hareket edemiyor ve doktor rahat bakamıyor baksa da bu sefer bebek hareketsiz duruyor
Demetdemircioglu Benimde bi kere doktor sıkışık gelmemi soylemisti ilk haftalarda olabiliyo sanirim 😊
Ilkgozagrimiz MutluSon büyük haftalarda sikisik iatemiyolar maa kucuk olunca hem kalp atisini iyi duymak hemde iyi gormek adina sikisik gelin diyolar
Elifdilara Valla benim benim doktorum da bana ilk haftalarda sıkışık gel diyordu. Her doktorun tarzi farklı demekki😂😂😂
Elcnerdgn Sen nasıl istiyorsan öyle git ben sıkısıkta girdim normal de girdim hiç fark etmedi kafana göre yani😂