Omerhatice ya konuyu o kadar farklı yerlere çekiyorlar ki muhabbet olsun makara olsun diye açtığım posta bana yapılanları anlatarak sinirleniyorum kayınpederimi o kadar çok seviyorum ki ben babamı dört yaşında kaybettim Allah’ın izniyle çocuğum sağlıklı ve erkek olsun o kadar çok istiyorum ki babamın ismiyle yasamak istiyorum ama kayınpederim gerçekten baba babalık yaptı çocuğum olursa kayınpederimle babamın ismini kpycam bana bunu kimse söylemedi ben istiyorum ama gerçekten o adamın da bana maddi hiç bir desteği olmadı ama kaynanam gibi beni aşayalayıp nasıl sa kimsesi yok diyip ezmeye kalkmadı Allah’ın bize verdiği emaneti diyip el üstünde tuttu herzaman kendi kızlarından ayrı koymadı kimseye güvenerek evlenmedim Allah’ıma şükrüler olsun eşyalarımı herşeyimi nikahımı şekerime kadar kendimiz yaptık kimse bize bir kuruş destekte çıkmadı ama babalar gününde ilk defa hediye aldım ve bunu söyledim kayınpederime bu konuda acemeyim inşallah aldığım hediyeyi benimsin ilk defa babalar günü hediyesi aldım dediğimle sesim titriyor ve gözlerim dolmuştu o adam benle ağladı O istesin canımı bile veririm