İçeriği temiz olduğu için tercih edip aldım ama bebeğim doğmadığı için kullanamadık henüz. Yeğenim geldiğinde gözleri normal şampuanla yanmasın diye bununla yıkadık dün, hala gözlerim yanıyor diye ağladı çocuk. 2bçk yaşında. Acaba kullananlar aynı şeyi yaşadı mı merak ediyorum. Bebek şampuanı sonuçta göz yakmaz diye düşünüyordum ben 🤷♀️🤷♀️