Feyzam bütün hamileliğim bu korkuyla geçti sürekli kafamda acaba iyi midir bişey olmuş mudur diyerek geçti hareket etmezse hemen panik olurdum doktor arkadaşım olduğu için iki günde bir kontrole giderdim. Doğum yaptım bebeğim 3 aylık oldu şimdi hamileliğimi çok özlüyorum hiç tadını alamamışım kendime yazık etmişim diyorum korkmayın hiç birşey olmaz bu zamanların tadını çıkartın bidaha gelmez ☺️