Nurgull36 22-24 arası yapılıyor ben bölge hastanesinde yaptırdım çıktı vermiyorlar bana göstermedilet bile zaten riskli hamileleri kesin yönlendiriyorlar ben normal gebelik takibi olarak gittim elime bi kağıt verdi organları sağlam vs yazıyordu zamanı gelince doktorun söyler zaten yaptırcaksan zamanı geldi diye. Yaptırmanı tavsiye ederim örneğin doktor bebeğin böbreğinde bi sıkıntı görür doğumdan sonra müdahale edilir vs gibi