Merhaba hanımlar şuan 9 haftalık gebeyim ve 6 haftalıkken kan tahlili yapıldı kanımda tosaplazma enfeksiyonu olduğunu öğrendim sonlandirmami önerildi fakat ben şuan antibiyotik kullanıyorum özel de bir doktor antibiyotigi düzenli kullanırsak allahin izniyle bi sıkıntı olmayacağını belirtti şuan bu enfeksiyonda olan hanımlar var mı ne düşünüyorlar yada bu şekilde olupta doğum yapan var mı??