Hanfebyrktr Gebelikte 6mm böbrek pelvisinde büyüme var demişlerdi doğunca doktora gösterin demişlerdi şu an bebeğim 20 günlük anca kendimizi toparladık doktor için 40 ın çıkmasını mi bekleyim yoksa şimdimi gitmeliyim bilgisi olan var mı
arife123- Hanfebyrktr merhaba ne yaptınız gösterdiniz mi doktora bebişi yazdığınızın üzerinden baya geçmiş ama doktor da bana aynısını söyledi o yüzden merak ettim