Kızlar adet oldum transferden sonra , ama boyle bir adet sancısı yaşamadım bildiğiniz dogum sancısı gibi ( kürtajda verilen suni sancı gibi) agrım oldu acıle geldim serum verdi alttan baktı adam akılllı bisey demedi ama seruma ragmen tam gecmedi 😭 benim gibi olan
oldumu hiç