Esma_zrl Merhaba arkadaşlar ben 12+3 haftalık hamileyim yarın kontrolüm var bir aydır gitmediğimiz için çok merak ediyorum acaba cinsiyette belli olur mu 🥰 inşAllah herşey yolundadır
ikibalannesii Esma_zrl bende 12+2günlük hamileyim canım 🌺bi buçuk aydır gitmiyorum hastaneye bende heyecanlıyım belli olabiliyomuş bu haftalarda net gösterirse bebiş 😍kaçıncı gebeliğin🙂
ada94 Esma_zrl bende carsamba günü gideceğim bende Merak ediyorum çok. Ama genelde devlette söylemiyorlar pekk 🐣
Saziyersin Gösteren gösteriyor ama yanılma payları da olabilir canim biz 20 haftadqyiz hala gostermedi
Esma_zrl ikibalannesii evaburak95 ada94 gittim kontrole çok şükür herşey yolunda 12 hafta çok farkediyor maşallah çok büyümüş cinsiyet tahminen kız olabilir ama daha net belirgin değil dedi darısı başımıza🤗❤️
evaburak95 Bende 12+5 im 🌸 işimden dolayı kontrole gidemedim 13. Hafta gidicem cinsiyet tahmini istiycem doktorumdan inşallah bellidir aşırı sabırsızım ya 😅😅