Elcnerdgn Aynen bende öyleydim ama normal doğumda o göbek pat iniyor kim nr derse desin sütün hemen geliyor bebek sağlıkla doğuyor çünkü vajinadan geçer kem yararlı bakterileri dr alıyor ve o sezeryan çiziği bence hiç estetik değil ayrıca ben sezeryan olanlara da sayğı duyuyorum çünkü sezeryan daha rezil bence normal doğum öncesi rezil yani rezil derken kadın olmak zor işte her türlü ama ben kendimi düşünüyorum biraz ayrıca epidural yapınca hiçbirşey hissetmiyor sun diyen var