Merhaba kürtaj sonrası 2. regl döneminiz normal döngünüzde mi oldu yoksa uzadı mı? Kürtajdan sonra 30 ya da 35 günde ilk adetimi oldum şimdi ikinciyi bekliyorum normal şartlarda bugün olmam gerekiyordu ama olmadım acaba hala düzen oturmadı mı bilgisi olan yardımcı olabilir mi özellikle 2. Ve sonrası regl dönemleriniz beklediğiniz zamanlarda mı oldu??