Merhaba kızlar sonun da bende doğurdum 😇
Gelelim Normal doğum hikayeme 39 haftalik olmuştuk bebeğim hayla gelmiyordu acilmam yok sancim yok doğum belirtisi yok cuma kontrole gittim doktorum açılmama baktı ama açılmam yoktu cumartesi tekrar gel nst takibi yapalım dedi cumartesi tekrar gittim çarşamba son günümdü pazartesi tekrar gel dedi doktorum ve pazartesi tekrar gittim bende gene tık yok 😂 muayne oldum hersey yolunda açılmana bakalim dedi 2.5 cm acilmam olmuştu çarşambaya doğurursun dedi doktorum çarşamba bir daha gel dedi doktorum bende ne ağrı ne sancı hic birsey yok gülüp oynuyorum 😂 çarşamba tekrar gittik hastaneye doktorum nts ye bağladı hersey normal yolunda muayene etti doktorum sancin yok değil mi dedi bende evet yok dedim ama sırtım dan makatıma baskı hissediyorum dedim ama canim acımıyor ağrı hissedip kıvramıyorum doktorum bugün son günün sancın yok bugün doğum olur diye bekliyordum dedi bende bekliyordum ama doğmuyor dedim gülüştuk😂 cuma sabah 8 de gel yatış yapalım dedi bende tekrar açılmama bakar mısınız dedim en son 2.5 cm demiştiniz dedim tamam gel bakalım dedi baktı ve 5 cm olmuştu Aaa hemen yatış dedi doktorum sen doğurursun bugün dedi cok şaşırdım ağrın yok sancin yok maşallah sana dedi 🥰 eşimle yatış işlemlerini yaptık sonra doğumhane ye alındım önlügümu giydim ebe çatala yat damar yolu açalım serum takicam dedi serum takıldı ebe benimde acilmalarini kontrol etmem gerekiyor dedi baktı ve tam açık dedi yani 4 5 dk içinde 5 cm den tam açık olmuş şaşırdık doktorum geldi oda şaşırdı hemen suyumu patlattılar ama bizim cantalarimiz evdeydi hazırlıksız gitmiştik eşim hemen çantaları almaya gitmiş 1 saatin içinde dogumum oldu eşim hastaneye girmiş ben doğurmuşum 🤣 hersey 1 saatin içinde gerçeklesti 40 haftamda yavrumu kucağıma aldım ❤ sadece belimden makatıma doğru baskı hissediyordum meğersem doğum sancisiymis da haberim yokmuş 😂 Rabbım herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲 Hersey gönlünüzce olsun tek bir sesle kucağınıza alırsınız yavrunuzu Biz kavuştuk birbirimize alışmaya çalışıyoruz Rabbım dileyen herkese nasip etsin 🤲❤