mavibahar Beyzasel evet. 1 ay snr 2. Doz. Eğer 5 doza tamamlamak isterseniz. Doz 6 ay snr Doz 1 sene snr Doz 1 sene snr 😊 Ben bütün dozları tamamlıcam. Seçim sizin, genelde 3. Dozdan snr yaptırmıyorlar gebeler. 😊
Beyzasel Oyacool şehir dışındayım olduğum yerde vurulacağım o yüzden sormak istedim teşekkür ederim ☺️
mavibahar Beyzasel rica ederim. 😊 Size bir aşı kartı verecekler diğer dozları onunla başka bir sağlık ocağında da vurunabilirsiniz.
zeynepylmz İlk doz 20.hafta,ikinci doz 27.hafta da oldum sağlık ocağı öyle söyledi doktorum da onayladı ☺️
zeynepylmz Beyzasel yani iki farklı doktora da sordum önemli olan ikinci dozu 32.haftadan önce yaptırman dediler sorun görmediler ☺️
mavibahar Beyzasel sistemde gözükür zaten. Yaptırabilirsiniz. Genelde kart verilmesinin sebebi unutmamak için. 😊
BegumIscanTunc Beyzasel 1 ve 2 doz arasında 1 ay oluyor canım ben ilk dozu 9 Mart’ta olucam 2. Dozu 14 Nisan’da birde doktorum 5 dozun hepsini yaptırmami istedi bende zaten hepsini yaptırmak istiyordum
BegumIscanTunc Beyzasel yarında ilk doz için gidicem oradada sorarım ama şuan biraz korku var içimde çok acıyormuş