Herkese selam arkadaşlar. Bugün 5 hafta 4 günlük hamileyim. İki farklı doktora göründüm bir tanesi canlı gebelik olmayabilir dedi. Bir tanesi gelişmemiş yakında düşük yaparsın dedi. Aranızda bu durumu yaşayıp bilgi sahibi olan var mı? Ankete katılarak cevaplamanızı rica ederim 🙏🏻