Nazmiyekndmr Beğenen kullanan var mı https://www.bebekonfor.com/sepet-besik-kahverengi-orgu-korumalik-ile/ bu modeli almak istiyorum
_Mother_ Nazmiyekndmr bende bu siteden aldım kaşkte olarak gayet iyi bence fiyat olarakta uygular ama ben anne yanı tercih ettim bu modelden değil
didemkb Bende araştırıyorum burada bekleyeyim. Ama bu tarz beşikler çok modern ve şuan moda ama taşınma güçlüğü ve 5-6 ay sonra kullanım dışı kalacağı için ben tercih etmeyeceğim galiba
Hamucera _Mother_ merhba ben de anne yanı istiyorum. Son kararı vermeye çalışıyorum acaba memnun musunuz ??
Gulceefe-00 _Mother_ merhaba ben de bebekonfor sayfasından anneyani beşik almayı düşünüyorum ama siz almışsınız memnun musunuz fiyatları uygun ama kalitesi nasıl içinde gönderdikleri uyku setinin beşiğin falan?
Ozlemust Bende anne yanı olandan tekerlekli ve70 e 130 ölçülerde almayı düşünüyorum bu baya küçük geldi bana. 5 yaşına kadar kullanım diyor o kadar kullanmasa bile 3 yaşına kadar kesin kullanırız inşllah 🙏
_Mother_ Hamucera canım ben doğum yapmadım daha kullanmadım yani ama kurulumunu yaptım odanın bir köşesinde duruyor şuan olarak memnunum ama bebek doğunca kullanınca nasıl olur bilmiyorum tabi ki 🙄
_Mother_ Gulceefe-00 canım ben memnunum beşiğin ahşabı tahtası çok kaliteli bence uyku setine gelecek olur isek süngeri biraz ince ben üzerine başka şeylerde serdim rahat olsun diye fiyata göre iyi bence e bebekte aynı ürün daha pahalı fazla vermeye gerek yok bence düşüncem öyle onun dışında çok sallayınca belli bir zaman sonra vidaları gevşiyor sıkman gerekiyor o kadar 😇
Gulceefe-00 _Mother_ verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim bence de çok para vermeye gerek yok zaten odam ufak küçük boy bir beşik arıyorum bebekonfordan alacağım nasipse😊