esra572 ben dış gebelik belirtisini pskılojikmen yerleştrmiştim araştırdım aa bende böyleyim filan ama çok dua ettim hayırlısını istedim o algıyı tamamen kafandan atman lazım dış gebelikmi yoksa şüphesi insanı çok huzursuz ediyor inşallah değerlerin gün geçtikçe yükselir çünkü düşüş olursa dış gebelik diyorlar