Ben 32. Haftamdayım. Ablamla kapılarımı pencerelerimi sildim. Evimizde soba kullanıyoruz o oda dışında perdelerimi yıkadım astım mart sonu boya yapıp sobayı kaldırınca o odamın da perdesini yıkayıp camını sileceğim, koltuk kılıflarını yıkayacağım. Bu hafta içi yatak odası dolabı vs onları derleyip toplayacağım üstlerini sileceğim. Boyadan sonra mutfak dolaplarını da iç dış sildim mi tamamdır. Şimdi bana düşen her hafta toz bezimle kapıları gezmek 😊 halıları da yıkamaya vericem bu arada. Oldu işte dip köşe😁 yavaş yavaş yapmak en iyisi. Çünkü mesela bir camı hemen siliyorsunuz aa yorulmadım diyip diğer cama girişiyorsunuz sonra akşama bel sırt kalmıyo. O yüzden her güne bir oda her güne bir oda orası burası derken 2 haftada anca olur