Lillyy ben poşeti 1 yasa kadar oto koltuğu olarak kullandım canm oğlumda 1 yaşında oto koltuğu aldım poşet küçük geldigi için
Simdi 2. Ye hamileyim oda 1 yaşına gelene kadar kizim pusetinde oglum oto koltuğunda olacak nasipse kizim yaşına gelince oglum norml koltuga geçecek nasipse emniyet kemeriyle kizimda oto koltuğuna geçecek o zaman oglum 4 4.5 yaşına geliyor 😊