Aysel ilkyardım dersini anlatan hoca kalbin normalde vücudumuzun ortasında olduğunu genellikle sola atım verdiği söylemişti. bazı insanlarda sağa atım verebilirmiş. ama sonuçta yeri sabit. sadece ritmini hissetme yönleri farklı. yani hiç bir problemi yoktur. vücut şemalarına da bakarsan kalp hep ortadadır. sola çizmezler. bu arada babaannemin de bu şekildeydi.