Hnf5543 o haftalarda ben de öyle haftada bir kere çok az hissediyordum normal az hissetmen. Hatta bende korkup doktora sordum hissetmiyorum hala normalmi diye oda 20. Haftadan sonra tam hissedersin dedi cidden öyle oldu 20. Haftadayim iki üç günde bir oynuyor her gün hareket etmiyor bebişler korkmayın :) yinede aklinizda kaliyorsa sağlık ocağında kalp atışı dinliyorlar yarın bi baktırın