Canım vitaminleri bırakma onlar bebişin için çok önemli hiç bir yiyecekten bu ilaçlar kadar vitamin alamıyosun. Ben sabah kalkınca ve akşam yatmadan önce kayısı hoşafı içiyorum ve doktorum dubhalac diye bir şurup verdi cok işe yarıyor almanı tavsiye ederim sadece hamilelere özel bi şurup