Silasila ben 8 aylık gebeyim benimde geçen cumadan beri Uzun süren alttan baskı vardı doktora gittim kontröl zamanımda 20 dakika da bir sık sık gelen ağrılar gerçek doğum sancısıdır dedi nstye girdim sancım çıkmadı normal doğum pozisyonunu aldığını söyledi bana sizinde muhtemelen o pozisyonda o yüzden baskı yapıyor