28 şubatta yumurtam çatlamıştı bende siliklesene kadar teste devam ettim. Dün tekrar test yaptım iki tane koyu çizgi çıktı afeime 4 gun var sizce gebelik mi yoksa ikinci kez yumurtam mi çatladı?? Kasiklarimda igne gibi batan bi sancı ve mide bulantısı var