HappyMom 23+3 bir kız bir erkek bebislerimizi bekliyoruz. Ilk gebelik ve erken dogum olur mu diye cok kaygılanıyorum. Bu zamana kadar cok rahat gecti cok şükür başkalarının yaşadıklarını okudukça kendimi şanslı hissettim. Insallah sağlıkla kavuşmak nasip olur. Ikiz bebek icin hazırlık yapmak cok zor bence. Kendimi de düşündükçe nasıl olacak bana zaman kalacak mi diye düşünüyorum. Her seye ragmen ikiz olmaları cok guzel hep bir arkadaşı olacak büyürken:)