NebahatBoncuk Ben de çok seviyorum doktoruma özellikle sordum. Zararını görebilmen için her gün 2-3 tane yemen gerekir. Öyle haftada bir iki yemekle hiçbir sorun olmaz dedi. Sakatatta a vitamini olduğu için fazlasını önermiyoruz dedi. Ben 23. Haftadayım bazen haftada bir bazen iki haftada bir baştan beri yiyorum.