Akbulutsevda Kızlar test sonucu e nabızda çıkmış gözüküyor ve ben doktora randevu bulamiyorum. Nasıl anlarım ki normal olduğunu 🥺🥺
NAZ2333 Akbulutsevda e nabizda sadece beta ve papp a degeri cikiyo ama net cizelge gerekiyo bi de usg cektirdikten sonra doktorunuz bi sonuc kagidi veriyo nazal kemik var Mide cebi izlendi Bi de ense kalinligi yaziyo ve bunun icinde bilgi veriyo
Lulemom Grafik tablosuna göre anlaşılıyo. E nabızdaki değerlere göre değil sanırım. Bide zaten doktorunuz ense burun ölçümü yaptığında az çok risk durumu belli oluyo. Söylemedi mi kaç mm çıktığını
Akbulutsevda Lulemom yok daha almaya gitmedim. 2 haftaya çıkar sonuçlar dedi. E nabiza bakayım dedim baktm çıkmış sonuçlar 🤷🏽♀️