Kızlar allah aşkına bu Doğum sancısı nasıl oluyor.. Sabahtan beri karnım bildiğin taş ağrım yoktu bacaklarımda ağrı hissetmeye karnımda ara ara ağrı hissetmeye başladım ve aşırı kasılmalarım var.. İlk gebelik ve anlayamıyorum hastaneye boşuna gitmek istemiyorum çok uzak ve aracımız yok. Ayağa kalktığımda direk rahmime baskı yaptığı için ağrım oluyor anlamadım ne yapmalıyım 🤒🤒