Ummuhanbilge Kızlar 27 haftalık hamileyim öğlenden beri belim ve kasıklarım da sanki adet ağrısı gibi ağrım var. Geçici bişey midir hastaneye gitmem gerekir mi. İlk gebeliğim tecrübesizim. Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim