Düşüğün bir çok sebebi olabilir
troid yüksekliği (gebelikde)
Kan pıhtılaşması
Genetik sorunlar
Rahim duvarının ince olması
Tüplerde sıvı birikimi
Embriyonun sağılıklı olmayışı vs.
Yani fizyolojik ve biyolojik faktörler araştırılması lazım…
Çok geçmiş olsun hayırlı sağılıklı evlat nasip etsin rabbim insallah 💞