Nese_bas meltem antalyalı da doğum yaptım çok da ilgili bi doktor. Doğum ve yatış tarafı yeni yapıldı zaten herhangi bi kötülüğünü de görmedim ve iyiki meltem hanıma gitmişim. O kadar ilgili o kadar iyi bi doktor ki tekrar hamile kalsam tekrar ona giderim. Sezeryandan sonra kaç kişiyle konuştuysam doktoru sadece antibiyotik vermiş. Bana krem ağrı kesici antibiyotik vitamin hepsini verdi ve 2. Gün ayağa kalktım. Gidip bi deneyebilirsiniz sonra olmazsa hastane değiştirirsin