Anne321 Tskaya evet selcuk topcu cok iyi bi doktormus ama eşim göndermiyor illa bayan olcak dedi bende Ayşegül hanima gidiyorum ben muhabbetini felan seviyorum cok hastasi var iyi biri
Busra-uzay Bende gölcüktenim normalde Ayşegül gürlere gidiyordum ama bu ay doktorumu değiştirdim medara Ahmet çoşkuna gidicem bakalım